Stolthet


Ett leende på läpparna kan skådas ibland när jag hör att det går bra för andra. Att det går framåt, att dom tar tag i saker och att dom trivs. Men det leendet är falskt, oftast i alla fall. För denna lilla "bloggerska" har en tendens att bli lite svartsjuk och tankar som - Varför han och inte jag? Vad har jag att bli framgångsrik i? - börjar cirkulera i huet.

Men, när det går bra för vänner och nära och kära, så blir jag lycklig upp över öronen och allt jag vill göra är att skryta om deras framgång. Så gissa vad jag ska göra nu? Just det, SKRYTA.

Hon på bilden ska jag skryta om. Petrina. Pette. Vän sedan.. nollan(?) och bäst. Minnena med henne är i särklass. Både säriga och av högsta klass. Lotsoflove.
Komiker, standupare och nu - radio. Ni får lyssna på SR på fredag.

I annat fall; läste du inte dagens tidining, eller inte har tillgång till den, så länkar jag artikeln om Pettes framgång här.
Puz hun.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken tid på fredag är Pette med i radio? :D Vill jättegärna höra! :)

2009-11-25 @ 14:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0