Förändring

För någon vecka sedan satt jag o fika med John o vid ett tillfälle klagade han på att jag har två bloggar som han tvingas pendla mellan, eftersom han så tvunget måste läsa vad den fantastiska Ams skriver o se vad hon plåtar!
Så efter lide snack föreslog han att jag ditchar den andra bloggen o skapar två kategorier på denna. En under vilken jag publicerar plåtningar o en där jag publicerar texter om tankar, råd osv.
1,5 vecka senare har jag tagit mig tiden att fixa det här. Bloggen ser liadan ut men om du endast vill se plåtningar så klickar du på kategorin Awesomeness o vill du läsa så klickar du dig in på Tankar. Simple as that!
Ja, jag ogillar fortfarande att skriva o läsa om andras vardagsliv, såvidare det inte är vänner jag kollar upp. Men jag kommer inte börja berätta om vad för mat jag lagade till midda, varför ngn random fest var så galen eller hur jag käkar en ofantlig mängd sötsaker.
Jag kommer fortsätta på samma vis men nu med endast en blogg, istället för två.
Puz hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0