Sann glädje visades

Många vet om det nu, många har blivit överraskade.
Jag älskar sådana överraskningar, eller.. iaf att vara den som överraskar.
Pappa vart stum och frågade sedan; Vad gör du här?
Mamma skrattar och säger sedan; Är du här?
Mikis frågar förvånat; Är du hemma?
Italy står förvånat på tröskeln och skrattar fram; Haaaaaaj!
.
Att ta sig från Uppsala o hem till Skåne är inte så svårt som det verkar, man bokar en biljett o tar sig hemåt. thats it.
Och med tanke på hur otroligt glada mina föräldrar var att se mig igår, kommer jag troligen överraska ngn gång igen.
Min glädje, som i grund och botten kom från spänningen av att få överraska, var inte nådig. Jag har nog aldrig smajlat så mkt på bussen från K-stad och hem.
Bästa dagen på ett bra tag, tror jag.
Puz hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0