13.7

Natten till idag påminde någon mig om min dröm. Frågan om varför jag gjort mitt val kom upp men inte svaret. Anledningen till mitt val visste jag inte i natt och känner fortfarande inte till den, trots en hel dags funderingar. - Har jag gjort rätt val? Kan jag ändra mig, och i så fall, gör jag rätt i det?
Drömmen har för mig från och till varit möjlig att uppnå, nu funderar jag på ifall det faktiskt går. Det är inte omöjligt men om så ska ske måste en hel del uppoffringar göras.
Frågan är om jag är redo för det, jag var knappt redo inför mitt val för ett halvår sedan, dock har jag överlevt den stora förändringen. Kan jag klara en större?
Förändringar är en av mina större fiender, jag gillar dem inte då det tar lång tid för mig att vänja mig vid saker och ting. Samtidigt kan jag inte föreställa mig hur jag skulle bli som person, hur mitt liv skulle se ut, om jag lämnade så mycket bakom mig.
Det tål att tänkas på och det är just vad jag tänker göra, jag har ett halvår på mig minst att bestämma mig för om jag gjorde det rätta valet för ett halvår sedan.
Puz hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0