Önskelista

Dagbok. En dagbok ska jag önska mig i 20 årspresent.
Bloggen kom till för att jag ville visa mina fotografier och uppdatera vännerna om mitt liv sen jag flyttade till Uppsala. Nu har den bara blivit något annat.
Jag vill kunna skriva ner mina tankar, funderingar, klagomål, drömmar... mitt helvete och min himmel.. utan att få frågemål om huruvida jag mår bra eller dåligt, utan att behöva förklara mig för en enda själ.
Det gick upp för mig ikväll att jag ska inte behöva skriva hur jag känner här för att få mina vänners uppmärksamhet. Bryr sig en människa om en annan så kollar man läget när man anar oråd.
Så, en dagbok ska jag önska mig så att jag kan skriva - lägga undan - glömma - läsa, bli påmind - göra om/göra bättre - utan någon annans vetskap om innehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0