1.6

Det är juni! Det är aningen ofattbart. I morgon har jag min sista lektion och sen har jag till den 7e juni på mig att skriva ett PM på den gångna kursen. Som sagt, ofattbart hur snabbt tiden går.
But anyways, när jag kom hem från skolan idag har jag aldrig blivit så irriterad. Trötthet kan ha bidragit men det som främst utlöste min aggression var utseendet på mitt rum..
Jag visste att hon skulle ta sängen samt lådorna under, bokhyllan och tvn, men skrivbordsstolen?! Att hon sedan hade öppnat fönstret för att få ut grejerna snabbare fick hon visst göra men hon kan väl ställa tillbaka mina grejer i fönstret igen?
Bakom hyllan hade det legat en massa damm men inte behöver man virra runder på det när jag sedan ska sova så nära golvet?
Så nu sitter jag här på madrasser som Elin snällt lånat mig. Det är inte lika mjukt men troligen bättre än soffan i köket. Jag har ingen stol att sitta på när jag ska sitta vid skrivbordet och tvn samt lådorna står kvar för att hon inte ville ha dem. Tack, antar jag..
Nästa gång något liknande ska hända så ska jag banne mig vara hemma och se till så att allt går rätt till.
.
På fredag lämnar jag den här staden. När jag kommer tillbaka är inte bestämt men troligtvis någon gång i Augusti.
Puz hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0