24.6

Floppar Italien gruppspelet? '74 var senast de inte klarade sig vidare från gruppspelet, klarar dom sig 36 år senare också eller ska de behöva uppleva risken att lottas bort från fortsatt spel..?
På sätt och vis så hoppas jag det, dels med tanke på att de inte gjort bättre ifrån sig och dels för att andra lag ska ha en chans i detta VM - Ghana hade kunnat vara riktigt grymma om dom hade haft någon/några målskyttar. Den lätta bollen kan lagen i alla fall inte klaga på längre, dom har fått leka med den ett bra tag nu.
I annat fall är jag nere i sommarstugan, har varit sedan ca 3 veckor tillbaka, och det är otroligt skönt. Solen skiner och jag kan ta tag i min träning igen. För nu ska jag ta ett steg i rätt riktning, bli snyggare och öka mitt självförtroende.
Mitt mål är att träna minst 20 min - 5 dagar i veckan samt tänka på vad jag äter samtidigt som jag unnar mig någonting någon gång ibland. Då lär jag vara snygg när jag går på gatorna i Dubrovnik med Nallemannen. Jag har till den 27e juli på mig - det klarar jag nog.
Puz hun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0