8.6

Sommaren är full av onödiga dagar, dryga dagar då ingenting händer eftersom man "inte har ngt att göra". Sen sitter man där vid kvällens slut och påminner sig om de enstaka sakerna som man hade till uppgift vid dagens början. Skit. Så kommer morgondagen vilken börjar och slutar likadant... Och så fortsätter det tills man tar sig i kragen och faktiskt planerar sitt liv.
Frågan är om jag kommer göra det denna sommaren. Mina dryga dagar har redan börjat.. Borde jag ta tag i det..? Och i så fall, borde jag göra det så här tidigt..?
Troligen är det pluggmia som sitter kvar i mig, har haft grejer att göra varje dag sedan jag började plugga känns det som. Väl hemma i Skåneland har jag inga läxor att ägna min tankeverksamhet åt, jag kan bara slappna av. Nu gäller det bara att lära sig det också..
Puz hun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0