19.3

jag vill kunna lägga upp naturbilder jag inte redan visat.
bilder på Uppsala med strålande sol och utan vit mark.
vill visa ngt uppiggande från dagen, helgen, veckan som gått.
det kommer dock ta lide tid.. känner jag.
så kom jag o tänka på om man inte skulle bli iaf liiiiide mainstream o ha frågestund?
men frågor om mitt beteende känns wrong, med tanke på att det är jag som person.
uppskattas frågestund? är det ens ngn som vill fråga ngt eller vet ni allt om mig?
.
för övrigt så är snart den 4e dagen av mitt gipsbärande till ända.
jag ska klottra ner min för närvarande vita arm, ni får troligen se den sen.
.
anyways, freitag den 19e mars, och min lille påg fyller år.
Grattis på födelsedagen ännu en gång Nallen :*
Puz hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0