Mellanmålstips; söttsug ikväll?

.
Vaniljyoghurt med blåbär.
Både sött, nyttigt o mättande!
Dessutom innehåller blåbär en del nyttigheter som antioxidanter, askorbinsyra och lutein, vilket anses vara bra för synen. Blåbär sägs även vara bra för magen, minnet och blodsockret hos diabetiker.
.
Jag valde vanilj just för att den är en av mina absoluta favoriter, samt att den på ett sätt neutraliserar. Om den smakar annorlunda jämfört med yoghurt som innehåller laktos vet jag dock inte.
Blåbären är frusna, de behöver inte vara färska. Dock kan det vara godare, speciellt nu när värmen förhoppningsvis börjar närma sig!
Naturligtvis kan du ha andra bär och använda annan yoghurt. Imorgon ska jag käka hallonyoghurt med frysta hallon! :3
Smaklig kväll
Puz hun

Kommentarer
Postat av: Italy

Eller hur IKEA 'r bäst! Vad synd att ni inte kom iväg, ska äta lite köttbullar för dig med då idag :) Jaha, vilken tur att den iaf var god! Då andas jag ut lite men tkr allt du är värd lite godis Amalia!

Saknar dig med, mycket!

<3

ps. den yoggin ser jättegod ut!

2010-03-27 @ 08:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0