neatness

paus i äckelpluggandet o tänkte ta o meddela lide lycka
hultsfred har skaffat en egen hemsida :3
jag fick reda på det igår, eftersom jag är medlem i Släkten *stolt*
why? för att jag köpte min biljett lide tidigare, det här året med.
anyways, blir så sörens glad när jag kan skåda sådan underbar musik
tanken att jag kommer få stå o digga älskad musik denna sommaren också är en av de få saker som räddar mig från vardagen just nu.
kent, 30stm, the hives, maskinen, annie, miike snow, familjen, veronica maggio..
min lista är inte ens klar för hultsfred har inte bokat in alla än, det är för bövelen bara MARS. snart april. med påsk o troligen hemfärd till underbara skåne
vill du kanske kika på sidan? be my guest
Puz hun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0