Klurande

Jag behöver en mänsklig vägg att bolla mot. Någon som kan ge råd och sin syn på problemet.
En lista med för- och nackdelar hjälper mig inte just nu. Visserligen får den upp mina ögon för mina alternativ men den gör mig inte klokare.. (hittade i skrivande stund en skalbagge i min säng :C)
Jag behöver någon som inte påverkas av problemet, någon som inte är involverad, så att råden och synpunkterna blir så neutrala som möjligt. - Kommer det gå?
Jag blir less på sådana här situationer, klarar inte av dem överhuvudtaget. Jag blir arg, ledsen, förvirrad, irriterad.. till slut även tom. Jag behöver hjälp och jag skäms inte över att be om den. Jag skäms inte över att jag inte kan hantera mina pengar.
.
För övrigt så bokade jag igår resan hem till Skåne, den 7e juni landar resväskan(/orna) innanför dörren igen. Det känns skönt att ha något att längta till, bortom det sista köttandet i skolan, bortom ett möbeltomt rum. För vet ni vad, på måndag (troligen) kommer tjejen som bodde här innan mig tillbaka och hämtar sängen och hyllan i rummet. Varför? - För att jag inte ville betala 3000 spänn för en hylla hon borrat hål i för sladdar samt kapat ben på och en säng som jag inte vet vad hon gjort i.
I en vecka kommer jag alltså ligga på en madrass på golvet, eller på soffan i köket. Trevligt, trevligt..
Nu ska jag fortsätta plugga så jag kan sticka och träna senare.
Puz hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0