Köttning

13/5 - cyklade 30 min/1 mil + lite styrketräning
14/5 - gick på stan hela dan + fotbollsmatch på kvällen
15/5 - cyklade 15-20 min + lite styrketräning
16/5 - vila
17/5 - sprang 6 km + lite styrketräning
18/5 - sprang 6 km + lite styrketräning
19/5 - sprang 6 km + lite styrketräning
20/5 - gick ungefär 3 km o sprang ungefär 6 km + lite styrketräning
Imorgon blir det sista praktikdagen, en fin sådan då vi ska vara ute större delen. Efteråt sticker jag till Örebro för att träffa Nallen. Alltså blir morgondagen en form av vilodag, troligen lördagen och söndagen likaså.
Har tagit tag i träningen nu och ersätter sötsaker med frukt/frukt och yoghurt. Det är otroligt skönt!
För övrigt är klockan 20.25 och det är fortfarande 23 grader ute. Jag gillar det.
Puz hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0