nUUb

Igår åkte jag longboard för första gången i mitt liv.
Under gymnasiet fick jag ett ryck att jag skulle lära mig skate:a, jag köpte en bräda och åkte av och an i kanske 3 månader sen blev det vinter och jag la av. Gust fick brädan i julklapp nu i vintras och kapitlet slutade.
Igår drog Björn med mig till Mormorsbacken i Örebro och medan jag posade med hans skateboard åkte han longboard. Inte förrän vi skulle hem vågade jag på mig långbrädan.
Först satte jag mig ner o åkte ner för backen. Med hjälp av handskarna och mina fräna höftmoves kunde jag svänga - jäkelen vad kul det var!
Kom fram till att jag inte klarar av att sparka på den mjuka brädan så jag ställde mig bara på den och höll i Björn medan han cyklade vid min sida. Jag kände mig awesome. - Är det här en början på ett nytt kapitel?
..Vi får väl vänta och se. Jag kanske är grym efter sommaren.. -damdamdAAAAAAAm-
Puz hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0