Game over

Fraktur i båtbenet (scaphoideum), så illa är det.. Sprickan var nästan genom hela benet.. Nu ska jag gå med det här gipset i 6 veckor sen blir det återbesök på närakuten där jag ska röntgas igen. Har benet läkt OK så ska jag antingen få slippa fortsatt gips eller ha gips upp till 6 veckor till. Om benet INTE läkt bra så blir det till att boka operation för att operera ut benet o sätta in ett konstgjort för att jag ska kunna använda handen något sånär bra. Jag kommer dock ha problem med att röra handleden vilket som under resten av mitt liv.
Den här infon hjälper mig att ta beslutet att jag ska sluta spela fotboll, om inte för alltid så i alla fall inte med killar från och med nu. Jag orkar inte med det här mer.
Nu ska jag gå och bli vänsterhänt. Adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0