carcass

Duktig var det enda jag försökte vara, så får man skit för det.
Tänkte idag träna två gånger och stack därför till gymmet vid 19 för att träna fotboll vid 20. Efter en rask promenad var jag framme med pärlor i panna och mellan bröst, lämnade väskan i skåpet och gick för att kolla på innebandykillarna tills det var fotbollsdags. Efter snack med gamla klasskompisar började fotbollsträningen men till min stora förvåning var man tvungen att BOKA PLATS!(?)!!!
Jag tränade fotboll hela våren på samma gym, i samma sal, men inte fan behövde man boka någon jävla plats?! Visserligen blev det mot slutändan så att man skulle vara bland de 20 första för att få vara med men man blev sällan så många.. Nu kan man tamigfan inte impulsträna för det där jävla systemet!
Så efter en del viskade svordomar begav jag mig till omklädningsrummet, strippade av mig och satte mig i bastun utan en glad tanke inom en mils avstånd. När jag insåg att det började bli påfrestande att andas tog jag min spegelblanka, svettiga kropp och gjorde mig klar för att lämna det jävla stället.
Dagens, kanske veckans, mest irriterande händelse. BOKA?!...för hilvede.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0