Fiskebäckskil

Jag är för tillfället i Bohuslän med min Biologi-kurs för att studera världens alla organismer, eller främst djur.  Jag har provat på att tråla, både för hand och med båt, sett fantastiska varelser, och i min mening mindre betydande sådana, samt plockat musslor och ostron för hand vid strandkanten!
Självklart har fröken fotograferat de flesta händelserna och även naturen runt omkring vilket har gjort att mitt begär efter ett macro-objektiv har växt. Jag känner även en viss längtan efter nästa veckas helg då hälften av familjen kommer upp från Skåne och medtager min polaroidkamera(!).
Jag ska införskaffa prisinfo om macro-objektiv så fort jag kommer hem för jag känner att mitt fotograferande kommer öka avsevärt och jag kommer definitivt avsätta mer tid åt detta än jag nu gör (vilket är i stort sätt ingen) när jag äger det nyssnämnda.
Sen saknar jag så klart min fina kille därhemma som för tillfället får sällskap av Atlas. Patrik träffar jag inte förrän på tisdag kväll men det ska bli så otroligt skönt att somna i hans famn igen. Jag älskar den. Men mest av allt älskar jag honom, min Patrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0